Súhlasím

Táto stránka používa na poskytovanie služieb súbory cookies. Používaním týchto webstránok vyjadrujete svoj súhlas s používaním súborov cookies. Viac informácií

Agem.sk

Volať Agem

Doprava tovaru

Ceny uvedené v cenníku sú uvedené bez dopravných nákladov. Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť v našej predajni na Panónska 42 v Bratislave, alebo nechať zaslať na Vami určenú adresu.

Možnosti dopravy:

Odber na odbernom mieste - Tovar si môžete vyzdvihnút na jednom z vyše 100 odberných miest DPD vo viac ako 60 mestách po celom Slovensku. Tovar bude pripravený na prevzatie nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky.

Preprava kuriérom DPD – Objednávky prijaté a zaplatené do 17:00 budú expedované z nášho skladu ešte ten istý deň, doručenie kuriérom na Vami určenú adresu v rámci Slovenska je na ďalší pracovný deň. Doručenie prebieha prevažne v dopoludnajších hodinách, kuriér Vás bude pred doručením kontaktovať a je možné dohodnúť individuálny čas doručenia. Tovar si môžete nechať poslať aj na dobierku a sumu zaplatiť kuriérovi pri preberaní tovaru. V spolupráci so spoločnosťou DPD ponúkame aj doručovanie do okolitých krajín.

Preprava kuriérom DPD (paleta) - V prípade väčšieho počtu balíkov (10 a viac) je výhodnejšie zaslanie celej palety. Doručenie v rámci Slovenska je do 48 hodín.

Preprava kuriérom DPD v rámci Bratislavy do 4 hodín – Tovar je doručovaný do Bratislavy a blízkeho okolia. Objednávky prijaté a zaplatené do 10:30 Vám budú doručené ten istý deň do 14:00, objednávky prijaté a zaplatené do 14:00 budú doručené do 18:00. Tovar si môžete nechať poslať aj na dobierku a sumu zaplatiť kuriérovi pri preberaní tovaru.

Preprava kuriérom UPS - Objednávky prijaté a zaplatené do 17:00 budú expedované z nášho skladu ešte ten istý deň, doručenie kuriérom na Vami určenú adresu v rámci Slovenska je väčšinou na ďalší pracovný deň.

Rozvoz AGEM - Pri špeciálnych zákazkach ponúkame dopravu zadarmo prostredníctvom nášho vozového parku. O podrobnostiach Vás bude informovať nás tím predajcov.


Pri preberaní zásielky je nutné dôkladne skontrolovať počet balíkov a ich stav (či nie sú poškodené). Ak nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, treba na to okamžite upozorniť kuriéra a uviesť to do preberacieho protokolu (napríklad poškodené balenie, chýbajúci balík v zásielke atď.). Neskoršie reklamácie prepravy nebudú zo strany prepravcu uznané.

Hore