Doprava tovaru
Ceny uvedené v cenníku sú uvedené bez dopravných nákladov. Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť v našej predajni na Panónska 42 v Bratislave, alebo nechať zaslať na Vami určenú adresu.
Možnosti dopravy:
Odber na odbernom mieste - Tovar si môžete vyzdvihnút na jednom z vyše 100 odberných miest DPD vo viac ako 60 mestách po celom Slovensku. Tovar bude pripravený na prevzatie nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky.
Poplatok: účtovaná je preprava z AGEM Computers na odberné miesto
Preprava kuriérom DPD – Objednávky prijaté a zaplatené do 17:00 budú expedované z nášho skladu ešte ten istý deň, doručenie kuriérom na Vami určenú adresu v rámci Slovenska je na ďalší pracovný deň. Doručenie prebieha prevažne v dopoludnajších hodinách, kuriér Vás bude pred doručením kontaktovať a je možné dohodnúť individuálny čas doručenia. Tovar si môžete nechať poslať aj na dobierku a sumu zaplatiť kuriérovi pri preberaní tovaru. Platba je možná len v hotovosti. V spolupráci so spoločnosťou DPD ponúkame aj doručovanie do okolitých krajín.
Poplatok: 2,80€ bez DPH, balík do 30kg
Preprava kuriérom DPD (paleta) - V prípade väčšieho počtu balíkov (10 a viac) je výhodnejšie zaslanie celej palety. Doručenie v rámci Slovenska je do 48 hodín.
Poplatok: 28€ bez DPH, 1 europaleta
Preprava kuriérom DPD v rámci Bratislavy do 4 hodín – Tovar je doručovaný do Bratislavy a blízkeho okolia. Objednávky prijaté a zaplatené do 10:30 Vám budú doručené ten istý deň do 14:00, objednávky prijaté a zaplatené do 14:00 budú doručené do 18:00. Tovar si môžete nechať poslať aj na dobierku a sumu zaplatiť kuriérovi pri preberaní tovaru.
Poplatok: 3,20€ bez DPH, balík do 30kg
Preprava kuriérom UPS - Objednávky prijaté a zaplatené do 17:00 budú expedované z nášho skladu ešte ten istý deň, doručenie kuriérom na Vami určenú adresu v rámci Slovenska je väčšinou na ďalší pracovný deň.
Poplatok: od 2,50€ bez DPH, cena sa odvíja od kg
Rozvoz AGEM - Pri špeciálnych zákazkach ponúkame dopravu zadarmo prostredníctvom nášho vozového parku. O podrobnostiach Vás bude informovať nás tím predajcov.
Pri preberaní zásielky je nutné dôkladne skontrolovať počet balíkov a ich stav (či nie sú poškodené). Ak nájdete akúkoľvek nezrovnalosť, treba na to okamžite upozorniť kuriéra a uviesť to do preberacieho protokolu (napríklad poškodené balenie, chýbajúci balík v zásielke atď.). Neskoršie reklamácie prepravy nebudú zo strany prepravcu uznané.